- Kształtowanie własnej koncepcji rynku,
- Znaczące oddziaływanie na otoczenie poprzez aktywny wpływ na preferencje klientów,
- Przekształcanie formuły adaptacyjnej w przywódczą (inwencyjną).
czwartek, 8 kwietnia 2021
#9 Zasada kreatywności
Podobne:
#15 Zasada analizy pozycyjnejProwadzenie badań w zakresie oceny pozycji strategicznej i konkurencyjnej,Stosowanie wewnętrznej kategoryzacji działalności,Wdrożenie koncepcji benchm… więcej
#14 Zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcachZorganizowanie systemu monitoringu marketingowego, finansowego, personalnego itd.Korzystanie z systemu wywiadu gosp. i usług firm konsultingowych,Wyko… więcej
#12 Zasada integratywnościSpowodowanie szybkiego identyfikowania sie pracowników z firmą,Rozwinięcie systemu odpowiedzialności w sferze kosztów, inwestycji i zysków, przy wdraż… więcej
#16 Zasada planowania działalności globalnejNadanie wiodącego znaczenia programom działalności globalnej,Stosowanie metod prognostycznych,Koordynowanie programów i planów,Zarządzanie na poziomie… więcej
#13 Zasada rozwijania więzi społecznychRozwijanie komunikacji społecznej,Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wspieranie przedsięwzięć wyższej użyteczności,Praktyczne stosowani… więcej
Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz