- Zorganizowanie systemu monitoringu marketingowego, finansowego, personalnego itd.
- Korzystanie z systemu wywiadu gosp. i usług firm konsultingowych,
- Wykorzystanie informatycznego wspomagania zarządzania strategicznego.
czwartek, 8 kwietnia 2021
Startujemy »
strategia
,
zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcach
,
zasady strategii
» #14 Zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcach
#14 Zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcach
Podobne:
#10 Zasada rozwijania wiedzy ludzkiejWdrożenie koncepcji organizacji uczącej się we wszystkich podsystemach firmy,Promowanie liderów wśród kierowników i pracowników,Dobór kadr o naj… więcej
#6 Zasada podejścia sytuacyjnegoTakie kształtowanie relacji między firmą (z jej podsystemami) a otoczeniem, aby wyrażała wzajemne dostosowanie tych stron,Eliminowanie sytuacji konfli… więcej
#7 Zasada zmiany strategicznejWykorzystanie uniwersalnych wzorców ekonomicznych i organizacyjnych w działaniu praktycznym,Podnoszenie kultury organizacyjnej,Samodoskonalenie sie w … więcej
#9 Zasada kreatywności Kształtowanie własnej koncepcji rynku,Znaczące oddziaływanie na otoczenie poprzez aktywny wpływ na preferencje klientów,Przekształcanie formuły … więcej
#8 Zasada przewagi konkurencyjnejDbanie o zdobywanie zasobów,Produktywne wykorzystanie zasobów,Zaspokajanie powszechnych potrzeb globalnych i lokalnych, żądań indywidualnych,Poszukiwa… więcej
Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz