czwartek, 8 kwietnia 2021

#14 Zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcach

  1. Zorganizowanie systemu monitoringu marketingowego, finansowego, personalnego itd.
  2. Korzystanie z systemu wywiadu gosp. i usług firm konsultingowych,
  3. Wykorzystanie informatycznego wspomagania zarządzania strategicznego. 
 (Stabryła 2012, s. 35)

        Podobne:

        • #10 Zasada rozwijania wiedzy ludzkiejWdrożenie koncepcji organizacji uczącej się  we wszystkich podsystemach firmy,Promowanie liderów wśród kierowników i pracowników,Dobór kadr o naj… więcej
        • #6 Zasada podejścia sytuacyjnegoTakie kształtowanie relacji między firmą (z jej podsystemami) a otoczeniem, aby wyrażała wzajemne dostosowanie tych stron,Eliminowanie sytuacji konfli… więcej
        • #7 Zasada zmiany strategicznejWykorzystanie uniwersalnych wzorców ekonomicznych i organizacyjnych w działaniu praktycznym,Podnoszenie kultury organizacyjnej,Samodoskonalenie sie w … więcej
        • #9 Zasada kreatywności Kształtowanie własnej koncepcji rynku,Znaczące oddziaływanie na otoczenie poprzez aktywny wpływ na preferencje klientów,Przekształcanie formuły … więcej
        • #8 Zasada przewagi konkurencyjnejDbanie o zdobywanie zasobów,Produktywne wykorzystanie zasobów,Zaspokajanie powszechnych potrzeb globalnych i lokalnych, żądań indywidualnych,Poszukiwa… więcej

        0 komentarzy:

        Prześlij komentarz

        Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.