- Dążenie do stworzenia systemu współdziałania zew. w zakresie światowym (międzynarodowym),
- Włączenie sie do światowego systemu handlu i finansów,
- Globalizacja prac B+R,
- Globalizacja produktu,
- Wdrożenie koncepcji globalnej lokalizacji.
czwartek, 8 kwietnia 2021
Startujemy »
strategia
,
zasada globalizacji jako światowego wymiaru firmy
,
zasady strategii
» #17 Zasada globalizacji jako światowego wymiaru firmy
#17 Zasada globalizacji jako światowego wymiaru firmy
Podobne:
#15 Zasada analizy pozycyjnejProwadzenie badań w zakresie oceny pozycji strategicznej i konkurencyjnej,Stosowanie wewnętrznej kategoryzacji działalności,Wdrożenie koncepcji benchm… więcej
#14 Zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcachZorganizowanie systemu monitoringu marketingowego, finansowego, personalnego itd.Korzystanie z systemu wywiadu gosp. i usług firm konsultingowych,Wyko… więcej
#16 Zasada planowania działalności globalnejNadanie wiodącego znaczenia programom działalności globalnej,Stosowanie metod prognostycznych,Koordynowanie programów i planów,Zarządzanie na poziomie… więcej
#13 Zasada rozwijania więzi społecznychRozwijanie komunikacji społecznej,Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wspieranie przedsięwzięć wyższej użyteczności,Praktyczne stosowani… więcej
#12 Zasada integratywnościSpowodowanie szybkiego identyfikowania sie pracowników z firmą,Rozwinięcie systemu odpowiedzialności w sferze kosztów, inwestycji i zysków, przy wdraż… więcej
Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz