ZOSTAŃ PRZEDSIĘBIORCĄ, COKOLWIEK TO ZNACZY

czwartek, 8 kwietnia 2021

Strategie konkurencji: strategie marketingowe na przykładzie różnych strategii

  1.  Strategie dyferencjacji oparte na koncepcji marketingu-mix:
    1. dyferencjacja poprzez strategię produktu, dyferencjacja
    2. poprzez strategię cenową, dyferencjacja poprzez strategię
    3. dystrybucji (dyferencjacja oparta na obsłudze klienta,
    4. dyferencjacja oparta na kanałach dystrybucji), dyferencjacja
    5. poprzez strategię komunikacji;
  2. Strategie dyferencjacji oparte na odmienności rynkowej:
    1. strategia doskonalenia, strategia specjalizacji, strategia
    2. zubożenia, strategia zawężania;
  3. Strategie wyboru rynku docelowego
    1. strategia marketingu niezróżnicowanego, 
    2. strategia marketingu zróżnicowanego,
    3. strategia marketingu skoncentrowanego;
  4. Strategie wejścia na nowe rynki
    1. rozwój wewnętrzny (rozwijanie nowego biznesu opartego na własnym potencjale), 
    2. wewnętrzne przedsięwzięcie, nabycie innej firmy, 
    3. joint venture albo alians, 
    4. zakup licencji, 
    5. nabycie innej firmy w celu pozyskania jej wiedzy i umiejętności, 
    6. venture capital i szkolenia.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.