- Strategie dyferencjacji oparte na koncepcji marketingu-mix:
- dyferencjacja poprzez strategię produktu, dyferencjacja
- poprzez strategię cenową, dyferencjacja poprzez strategię
- dystrybucji (dyferencjacja oparta na obsłudze klienta,
- dyferencjacja oparta na kanałach dystrybucji), dyferencjacja
- poprzez strategię komunikacji;
- Strategie dyferencjacji oparte na odmienności rynkowej:
- strategia doskonalenia, strategia specjalizacji, strategia
- zubożenia, strategia zawężania;
- Strategie wyboru rynku docelowego:
- strategia marketingu niezróżnicowanego,
- strategia marketingu zróżnicowanego,
- strategia marketingu skoncentrowanego;
- Strategie wejścia na nowe rynki:
- rozwój wewnętrzny (rozwijanie nowego biznesu opartego na własnym potencjale),
- wewnętrzne przedsięwzięcie, nabycie innej firmy,
- joint venture albo alians,
- zakup licencji,
- nabycie innej firmy w celu pozyskania jej wiedzy i umiejętności,
- venture capital i szkolenia.
czwartek, 8 kwietnia 2021
Startujemy »
dyferencjacja
,
strategia
,
strategie marketingowe
» Strategie konkurencji: strategie marketingowe na przykładzie różnych strategii
Strategie konkurencji: strategie marketingowe na przykładzie różnych strategii
Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz