- Takie kształtowanie relacji między firmą (z jej podsystemami) a otoczeniem, aby wyrażała wzajemne dostosowanie tych stron,
- Eliminowanie sytuacji konfliktowych zewnętrznych przez prawnie usankcjonowaną konkurencję i rywalizację (konkursy, rakingi),
- Respektowanie formuły adaptacyjnej względem sytuacyjnych wymogów działania zarówno w odniesieniu do uwarunkowań rynkowych, jak i społecznych, politycznych czy ogólnokulturowych.
czwartek, 8 kwietnia 2021
Startujemy »
strategia
,
zasada podejścia sytuacyjnego
,
zasady strategii
» #6 Zasada podejścia sytuacyjnego
#6 Zasada podejścia sytuacyjnego
Podobne:
#14 Zasada gromadzenia informacji o konkurentach i sprzymierzeńcachZorganizowanie systemu monitoringu marketingowego, finansowego, personalnego itd.Korzystanie z systemu wywiadu gosp. i usług firm konsultingowych,Wyko… więcej
#15 Zasada analizy pozycyjnejProwadzenie badań w zakresie oceny pozycji strategicznej i konkurencyjnej,Stosowanie wewnętrznej kategoryzacji działalności,Wdrożenie koncepcji benchm… więcej
#17 Zasada globalizacji jako światowego wymiaru firmyDążenie do stworzenia systemu współdziałania zew. w zakresie światowym (międzynarodowym),Włączenie sie do światowego systemu handlu i finansów,Globali… więcej
#16 Zasada planowania działalności globalnejNadanie wiodącego znaczenia programom działalności globalnej,Stosowanie metod prognostycznych,Koordynowanie programów i planów,Zarządzanie na poziomie… więcej
#13 Zasada rozwijania więzi społecznychRozwijanie komunikacji społecznej,Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wspieranie przedsięwzięć wyższej użyteczności,Praktyczne stosowani… więcej
Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz