czwartek, 8 kwietnia 2021

Mierzalnie

 Cel musi się dać wyrazić miarą (Measurable); ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ! nikogo nie zachęca, ale też nikogo nie dziwi: kierownik sprzedaży często nie ma wczorajszych danych, tak właściwie taka afirmacja nadaje się tylko dla wioślarzy: zwiększyć tempo!!!. Zwiększyć (co) o (ile), do (kiedy) od (kiedy). 

  • Jaki kwantyfikator,
  • Skąd,
  • Ile,
  • Dokąd.

Podobne:

  • ProstyWyznaczajmy cel prosty, nie przeambitny: cel, do którego dojdziesz, szybko zobaczysz efekty, zmotywuje Cię do realizowania kolejnego.… więcej
  • Wykorzystujemy wyobraźnięWykorzystujemy wyobraźnię: wyobrażanie sobie myśli i uczuć, które pojawią się wtedy, gdy cel zostanie osiągnięty; postarajmy się zobaczyć, jak podejmu… więcej
  • Cel bliższy i dalszyCele mają różny horyzont, są cele strategiczne (najbliższe dwa lata, taktyczne-rok, czy operacyjne- ten miesiąc);Podejmując konkretne działanie, kieru… więcej
  • CodziennieCele są przekazywane z góry w dół, ale rezultaty są tworzone od dołu do góry. Strategia musi być realizowana codziennie, przez wszystkich pracowników.… więcej
  • Ryzykowny i w harmonii względnejWyznaczamy cel i ryzykowny  (Risky). Cel zwolennika zadowolonego ze status quo prowadzi do… status quo.Ryzyko nie należy mylić z brawurą. Ryzyko … więcej

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że czytasz moje wpisy do końca. Zapisz się do newslettera, abyśmy byli na bieżąco.