Pióra Piotr Janulek czwartek, kwietnia 08, 2021
Cel musi się dać wyrazić miarą (Measurable); ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ! nikogo nie zachęca, ale też nikogo nie dziwi: kierownik sprzedaży często nie ma wczorajszych danych, tak właściwie taka afirmacja nadaje się tylko dla wioślarzy: zwiększyć tempo!!!. Zwiększyć (co) o (ile), do (kiedy) od (kiedy).
- Jaki kwantyfikator,
- Skąd,
- Ile,
- Dokąd.
Podobne:
ProstyWyznaczajmy cel prosty, nie przeambitny: cel, do którego dojdziesz, szybko zobaczysz efekty, zmotywuje Cię do realizowania kolejnego.… więcej
Wykorzystujemy wyobraźnięWykorzystujemy wyobraźnię: wyobrażanie sobie myśli i uczuć, które pojawią się wtedy, gdy cel zostanie osiągnięty; postarajmy się zobaczyć, jak podejmu… więcej
Cel bliższy i dalszyCele mają różny horyzont, są cele strategiczne (najbliższe dwa lata, taktyczne-rok, czy operacyjne- ten miesiąc);Podejmując konkretne działanie, kieru… więcej
CodziennieCele są przekazywane z góry w dół, ale rezultaty są tworzone od dołu do góry. Strategia musi być realizowana codziennie, przez wszystkich pracowników.… więcej
Ryzykowny i w harmonii względnejWyznaczamy cel i ryzykowny (Risky). Cel zwolennika zadowolonego ze status quo prowadzi do… status quo.Ryzyko nie należy mylić z brawurą. Ryzyko … więcej
0 komentarzy:
Prześlij komentarz